4. krok k dobrému prodeji
publikováno:
Svůj majetek prezentujte tak, aby se zalíbil správným lidem.
Inzerát je to jediné, čím u kupce můžete vzbudit tak velkou chuť na prohlídku, že zalarmuje svou rodinu a obětuje vám svůj drahocenný čas.
Jako profesionální makléř vím, o čem mluvím. Donutit dobrého kupce zvednout zadek, je ta nejtěžší věc.
Co kupci musíte v inzerci dát, aby dostal na vaši nemovitost chuť:
- plánek dispozice bytu s rozměry (to je základ)
- perfektní a vypovídající fotografie
- efektivní a jasný popis nemovitosti a podmínek prodeje
- emotivní videoprohlídku (nadstandard, který začíná být nutností)
Udělejte vkusný stavební plánek vaší nemovitosti a dejte si záležet. Pak musíte mít kvalitní foťák a počkat na dobré počasí. Každou místnost načinčat jako hotelový pokoj a vyfotit tak, aby vynikly stavební prvky, nikoliv váš nábytek. Vše musí působit světle, vzdušně a pohodově. To samé proveďte v exteriéru. V textu inzerce vše popište s vtipem a zdůrazněte to, co pomůže prodeji, ale pište pravdu.
Videoprohlídka je investice, která se vám opravdu vyplatí, ovšem na tu musíte mít odborníka. Mám s tím ty nejlepší zkušenosti. O inzerci s videem je mnohonásobně větší zájem a volají mi většinou jen vážní kupci. Nemovitosti inzerované s videoprohlídkou běžně prodávám do 14 dnů.
Pamatujte, vaše nemovitost je zboží na prodej.
Když ho luxusně vystavíte, můžete ho také luxusně prodat.